блум таксономиясы бойынша тапсырмалар - блум таксономиясы мысалдар
페이지 정보
본문
блум таксономиясы бойынша тапсырмалар - блум таксономиясы мысалдар [Подробнее...]
Күтілетін нәтижелер: сыни ойлай білуге, өз көзқарастарын ашық та жүйелі жеткізуге, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Әдіс тәсілдер: АКТ, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлаудың жоғары сатысы. Талдау: Материалды негізгі бөліктерге жіктей білу; Жинақтау: Алған біліміне сүйене отырып, ойды жинақтап, түйін түю; Бағалау: Оқыған материалдың құндылығын. БІЛУ» мақсатына жету үшін Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді? т.с.с. сұрақтар тапсырмалар шартында болу керек. Сол арқылы оқушылар. Мысалдар: Тақырып (анықтама) бойынша мысал келтiрiңiздер (оқулықтан тыс). Блум таксономиясының деңгейлері бойынша тапсырмалар. Сабақтың тақырыбы: Тіл мәдениеті. Сабақтың ой қазығы: Темірді от балқытады, адамды сөз балқытады. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. 2. Оқушылар өз бетімен іздену жолдарын үйренеді. 3. Өз ойын схема, кесте, суреттер, физикалық тәжірибелерді. Б.Блум таксономиясы бойынша танымдық салада оқу мақсаттарының категориялары. Б.Блум таксономиясы бойынша сұрақтар мен тапсырмалар үлгісі. Блум таксономиясы бойынша сұрақтар Американдық профессор Бенджамин Блум 1. Қарапайым сұрақтар бұл сұрақтар нақты деректерді еске түсіріп, жауап беру үшін қойылады. 2. Блум таксономиясының мақсаты оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру. Таным мен ойлаудың де төмен деңгейі. Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын. Блум таксономиясы негізінде құрылған тапсырмалар оқушылардың ойлау деңгейлеріне қиындық туғызды. Себебі дәстүрлі сабақтарымда жабық сұрақтарды көп қойып, ал оқушыларым оған еш. БІЛУ» мақсатына жету үшін Кім? Не? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді? т.с.с. сұрақтар тапсырмалар шартында болу керек. Сол арқылы оқушылар. Блум таксономиясы негізінде құрылған тапсырмалар оқушылардың ойлау деңгейлеріне қиындық туғызды. Себебі дәстүрлі сабақтарымда жабық сұрақтарды көп қойып, ал оқушыларым оған еш. Admin. Блум таксономиясы және бағалау критерийлері. Қысқаша мазмұны. Бенджамин Блум америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы. Пенсильванияда Ленсфорд. 2.1. Деңгeй бойыншa оқу тапсырмaлaрын жобaлaу. 2.2. Блум таксономиясы бойынша құрылған тапсырмалар арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын жетілдіру. ІІІ. Мысалдар: 1.Эссе, шығарма, өлең, шешендiк (ораторлық) сөз, сценарий, компьютерлiк бағдарлама жазу. 2. Мәлiмет бойынша барлық бiлiмдi тиянақтап, оны бiр жүйеге. Блум таксономиясының мақсаты оқытудың неғұрлым тұтас нысанын құру. Таным мен ойлаудың де төмен деңгейі. Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын. Негізгі ұғымдарды біледі; Ережелерді, қағидаларды біледі. Тапсырмалар түрі: Не? Қашан? Қандай? Қайда? Формуласын жазу, атап көрсету, жабық тест тапсырмалары. Блум таксономиясы Білімді игеруге бағытталған 6 қадам Білу, тану Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау Блум таксономиясы бойынша категориялар мазмұны, сұрақтар ; 10. ІІ. Түсіну. Таным мен.
руслан что означает, имя руслан отзывы крест жорықтарының саяси себептері, крест жорықтарының жағымды жақтары бир ел бир тагдыр эссе, бір халық – бір ел – бір тағдыр менің өлкемнің халықтары эссе араб жазуы, төте жазу тарихы
сиқырлы жануарлардың емшісі аудиокітап 2 бөлім дастархан басындағы әдептілік ережелері, дастархан басында отыру әдебі халықтың қалыптасу үрдісі, қазақ халқының қалыптасуы неше кезеңнен тұрады
жарыкбаев жалпы психология
какие бывают формы предпринимательства
архаизм сөздер қатары
.
==============================================================
~~~~~ жазылым дағдысына арналған тапсырмалар ~~~~~
==============================================================
.
- 이전글бейсенбіден жұмаға дейін мен танымайтын жігіт туралы армандадым 24.10.04
- 다음글You'll Never Be Able To Figure Out This Is Treadmill Incline Good's Benefits 24.10.04
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.